Слідкуйте за новинами

Проект «Країна, яку я будую» (17.07.2001-31.07.2002)

Дата: 23.01.2017

Проект «Країна, яку я будую» (17.07.2001-31.07.2002)

Певний час в Інституті громадянського суспільства була мрія – зробити щось цікаве для дітей та за їх участю, але у сфері пріоритетів діяльності Інституту. Якось у нас з’явилися нові співробітники, які запропонували зробити проект для дітей, у якому поєднати інформування про демократію з дитячою творчістю, малюнками які відображають бачення дитини про майбутнє України.

Так і зробили. Загалом вийшов дуже душевний, красивий та корисний проект. Ідея проекту була презентована на виставці проектів, організованої Європейським Співтовариством і була підтримана, далі до проекту долучився і бізнес, компанія «Крафт Фудз Україна».

Текст у ПДФ

Текст у ПДФ

На першому етапі реалізації проекту було підготовлено словник посібник для школярів «Що таке демократія».

Посібник знайомить з основними поняттями демократичного устрою і політології взагалі. Юний читач отримав знання щодо механізмів владних структур України, познайомився з історичними демократичними традиціями українців, засадами шкільного самоврядування.

Далі було проведено конкурс дитячих художніх робіт «Країна, яку я будую».

У конкурсі брали участь 546 робіт дітей віком 9-14 років з м. Києва, м. Вишгорода та м. Тростянця.

Художні роботи учасників конкурсу можна було побачити на виставці, з 15 по 24 травня 2002 року в Національній Спілці Художників України.

Тематика конкурсу об’єднувала в собі такі поняття, як:

  • майбутнє країни;
  • національна перспектива;
  • демократія;
  • права людини;
  • справедлива влада;
  • цінність людського життя;
  • віра в краще майбутнє;
  • творчість;
  • щастя, гармонія, мрія…

Гран-прі отримала Катерина Перконос (13 років, ліцей «Голосіївський» № 241, 8-А клас) за цей малюнок:

8

nagorodgennya

Після завершення конкурсу було видано настінний календар з малюнками учасників проекту.

Kalendar-obkl

Kalendar-obkl1

Цей проект показав великий інтерес дитячого загалу до конкурсів, на тематику розбудови своєї держави. Діти з усією безпосередністю та любов’ю малювали омріяну країну, яку до цих пір їм не побудували дорослі. Саме таку якою, як їм вважається, має бути Батьківщина!