Слідкуйте за новинами

Бренд та правила побудови бренду – це тема нашої чергової онлайн-зустрічі з учасниками курсу «Підприємцем бути легко v3.0»

Дата: 17.07.2020

Бренд та правила побудови бренду – це тема нашої чергової онлайн-зустрічі з учасниками курсу «Підприємцем бути легко v3.0»

А у Вашій громаді є фірмовий стиль та брендбук? А Ви знаєте з чого він складається?

Бренд та правила побудови бренду – це тема нашої чергової онлайн-зустрічі з учасниками курсу «Підприємцем бути легко v3.0», яка відбулася сьогодні.

Перш за все ми розібратися з яких основних понять складається фірмовий стиль – візуального оформлення назви, логотипу, кольорів, шрифтів.
Дізналися різноманітні методики створення назв. Розібрали їх на конкретних прикладах, як от Adidas, що походить від імені і прізвища її засновника АДІ ДАСслера
Розглянули принципи побудови логотипу та на вдалих і невдалих прикладах проговорили основні помилки в його створенні.

«Логотип повинен бути унікальним і якісним, привертати увагу покупця. Але не бійтеся змінювати логотипи чи модернізувати. Логотипи світових брендів не завжди виглядали стильно і лаконічно. Деякі компанії, навіть будучи популярними серед споживачів, перемалювали свої логотипи», – сказав Іван Савицький координатор молодіжного компоненту проєкту ЄС.

Всі візуальні складові бренду повинні бути зафіксовані і зібрані в одному місці. Таке місце – це брендбук. Спираючись на цей документ, компанія , чітко знає, як використовувати ті чи інші візуальні образи для позиціонування себе на ринку і комунікувати з клієнтами.

Яка інформація міститься в брендбуці розглянули на прикладі брендбуку Баранівської ОТГ https://bit.ly/3eM5kSd, який був розроблений в рамках проєкту «Підтримка розбудови інституційної спроможності об’єднаної територіальної громади», що реалізовувався Інститут Громадянського Суспільства/Civil Society Institute за фінансової підтримки Westminster Foundation for Democracy

Для закріплення теми діти отримали нові завдання – знайти в мережі Інтернет по 5 прикладів вдалих і невдалих логотипів та проаналізувати їх, підібрати назви для своїх «бізнес-ідей»

Курс проводиться в рамках проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» за фінансової підтримки Європейського Союзу.