Хмельниччина розвиватиме туризм за бюджетної підтримки ЄС

Агломерації: міжнародний досвід, тенденції, висновки для України. Аналітична записка.
07.02.2018
Про Гінкула та «програний» суд. Офіційний коментар з приводу однієї розсилки.
13.02.2018

Хмельниччина розвиватиме туризм за бюджетної підтримки ЄС

За наслідками конкурсу проектів регіонального розвитку, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу (дякуємо ЄС за таку підтримку, це понад 630 млн. гривень, які надійшли в 2017 році) в рамках Програми регіонального розвитку «Розвиток туризму»[1] Хмельницька область представлена 3 проектами, серед 8-ми проектів-переможців. Це дуже хороший результат.

Аби зрозуміти, чому це стало можливим, варто повернутись ще в 2010-11 роки, коли ми разом з хмельничанами готували Стратегію розвитку Хмельницької області до 2020 року. Ця стратегія, на основі аналізу можливостей та конкурентних переваг, визначила серед 4-х стратегічних цілей Стратегічну ціль 2: Реалізація туристичного потенціалу регіону.

Досягнення цієї стратегічної цілі має здійснюватись через декілька операційних цілей, зокрема:

Операційна ціль 2.1: Розвиток та відновлення туристично-відпочинкового потенціалу

Операційна ціль 2.2: Розширення можливостей та реклама туристичних продуктів

Тепер під операційну ціль 2.2. область реалізуватиме два проекти:

1) «Створення інноваційних об’єктів туристичної інфраструктури Хмельницького регіону із туристично-логістичним центром в місті Хмельницькому», закупівля 15 сенсорних інформаційних кіосків, розробка Інтернет-порталу, контенту, благоустрій території навколо кіосків, встановлення модульного туристичного інфоцентру, навчання кадрів (9,400,000.00 гривень).

2) «Створення туристично-інформаційного центру на території курортної зони селища Сатанів Городоцького району Хмельницької області» (1,226,767.00 гривень).
Щодо Сатанова, то тут слід додати, що цей проект добре вмонтовується у Стратегічний план розвитку громади, який визначив Стратегічну ціль 1. «Розвиток туристичного потенціалу та підприємницької активності громади», яка розкривається у операційних цілях, зокрема у Операційній цілі 1.1. «Розвиток та просування курортно-туристичних продуктів».

Під операційну ціль 2.2. Розвиток та відновлення туристично-відпочинкового потенціалу область реалізуватиме цікавий проект «Створення туристично-рекреаційної зони «Сквер Потоцьких» у смт. Антоніни Красилівського району Хмельницької області», рекламна кампанія, проведення культурних заходів, створення нової рекреаційної зони, розвиток туристичних локацій, ремонтно-реставраційні роботи (3,064,646. гривень).

Додана вартість не пропадає. Роботи із стратегування, проведені в 2010-11 роках, таки дали результат. І далі, коли працювати системно ці результати будуть все кращими та кращими.

[1] http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/02/Perelik-proektiv-peremozhtsiv-konkursnogo-vidboru-za-rezultatami-zasidannya-konkursnoyi-Komisiyi.pdf