Слідкуйте за новинами

Як посилити впізнаваність громади через її брендування обговорювали в Пологівській ОТГ Запорізької області

Дата: 14.12.2020

Як посилити впізнаваність громади через її брендування обговорювали в Пологівській ОТГ Запорізької області

Загальновідомо, що перше враження – найсильніше. Знайомство з громадою часто починається з герба, встановленого перед в’їздом або розміщеного на сторінці в Інтернеті. Від того, наскільки цікаво і геральдично правильно створений герб, відповідно залежить перше враження від наших громад.

На запит Пологівської міської ради Запорізької області під час інформаційно-навчального заходу 10 грудня ц.р. особливу увагу було приділено питанню брендування громади.

Маркіян Дацишин, координатор проєкту ЄС, навів приклад Баранівської ОТГ, де герб виконано за всіма правилами геральдики Олексою Руденком, а його складові базовані на традиціях, що є притаманними населеним пунктам цієї громади. В лівій частині герба – фігурка «баранця», ці давні керамічні фігурки дали назву Баранівці, квітка льону та сніп жита символізують сільські території Баранівської громади, а могутнє дерево вказує на давні традиції лісового господарства.

Також обговорили з учасниками заходу технології впровадження стратегічних документів громади, особливості формату щорічної Дорожньої карти, підготовку якої започаткували у Баранівській ОТГ, зокрема формулювання індикаторів успішності виконання завдання.

У Пологівській громаді є досить розвиненою промисловість, водночас активність місцевих жителів залишається на невисокому рівні. У цьому контексті обговорили досвід Баранівської ОТГ щодо промоції Бюджету участі.

Під час заходу Іван Савицький, координатор проєкту ЄС, разом з освітянами та місцевою владою Пологівської ОТГ детально обговорили результати освітніх змін в трудовому навчанні за новою програмою, методи активізації школярів через створення коворкінгів, та презентував результати освітніх реформ в трудовому з 2017 року, та результати реалізації проєкту в Баранівській ОТГ, зокрема результати впровадження системи продажу учнівських виробів, залучення учнів до соціальної складової через виготовлення виробів необхідних для громади та співпраці шкільних коворкінгів з освітянами, місцевою владою, бізнесом та громадськими організаціями.

Інформовано учасників про Ініціативу ЄС «Мери за Економічне Зростання – Україна» як платформу для обміну досвідом між органами місцевої влади України та країн Східного Партнерства, а також для підвищення кваліфікації працівників ОМС.

Під час заходу поширили роздаткові матеріали, зокрема підготовлені у рамках Проєкту Моніторинговий звіт про виконання Стратегії і Плану місцевого економічного розвитку Баранівської ОТГ за підсумками 2019 року https://bit.ly/2LAZjPe, Звіт про залученість молоді та розкриття підприємницького потенціалу «Молоде Зелене» https://bit.ly/3nvHPlz.

Інформаційно-навчальні заходи організовано в рамках проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ», що реалізується Баранівською міською радою, Інститутом громадянського Суспільства та ПП «Галекс-Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу.