Слідкуйте за новинами

Про юридичні аспекти створення і функціонування коворкінгів говорили під час першої онлайн-консультації

Дата: 06.08.2020

Про юридичні аспекти створення і функціонування коворкінгів говорили під час першої онлайн-консультації

30 ОТГ з 14 областей України зареєструвалися на оголошені Інститутом Громадянського Суспільства онлайн-консультації з питань створення шкільних коворкінгів і залучення молоді до розвитку громади.

Майже половина зі зголошених – представники освітніх інституцій (у т.ч. 5 директорів закладів освіти, 4 керівники органів управління освітою). Ще половина – керівництво ОТГ, депутати рад, працівники виконкомів.

Ідеальний склад учасників для обговорення теми шкільних коворкінгів, адже тема не лише про новації навчального процесу, а й про нові інструменти для розвитку громад.

Сьогодні провели першу онлайн-консультацію, на якій розглянули питання, які визначили самі учасники при реєстрації, а саме: юридичні аспекти створення і функціонування шкільних коворкінгів та роль коворкінгів у залученні молоді до розвитку громади.

«Ми маємо досвід запуску і налагодження роботи 5 спеціалізованих коворкінгів у Баранівській ОТГ: швейного, технічного, тепличного, 3D-моделювання та медійного і готові ним ділитися. У нас немає готових відповідей на всі питання, проте ми можемо допомогти знайти відповіді та уникнути наших помилок», – зазначив Маркіян Дацишин, координатор проєкту ЄС.

Учасникам онлайн-консультації було запропоновано з поміж варіантів обрати український відповідник слову «коворкінг» – відкритий простір, толока, працювальня, співробітня, спільнопростір, спільноофіс, співмайстерка, майстерня. Найбільше голосів набрав варіант «Спільнопростір».

«Не найголовніше як ви називатимете ваші коворкінги. Головне, щоб вони були відкриті для молоді та громади. Коворкінги мають стати центром, магнітом, який буде притягувати активну молодь. Різноманітне наповнення коворкінгів у сукупності з курсами, де викладатимуть основи підприємництва, фінансової грамотності, розвиватимуть підприємливість кожного учня, і дадуть бажаний, комплексний результат. Ми отримаємо нового, сучасного випускника школи – інноваційного, самозарадного та самодостатнього», – говорить Іван Савицький, координатор проєкту ЄС.

Питання, яке найбільше цікавило учасників – організаційно-правове оформлення коворкінгів, юридичні тонкощі при створенні Міжшкільного ресурсного центру та взаємовідносини із закладами освіти громади.

На прикладі Баранівського МРЦ, Іван Савицький розповів, в якій формі власності може бути створений МРЦ. Які тонкощі функціонування МРЦ при наявності ліцензії на надання освітніх послуг, а які переваги, коли МРЦ функціонує лише як ресурсний центр.

З результатами нашої роботи в Баранівській ОТГ можна почитати у нашому Звіті «Молоде зелене». Повний текст тут: https://bit.ly/2E0cmWv

Онлайн-консультації організовано в рамках реалізації проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ», що фінансується Європейським Союзом у рамках Ініціативи ЄС «Мери за економічне зростання (M4EG)»