Слідкуйте за новинами

Шкільний коворкінг vs шкільна майстерня

Дата: 14.08.2020

Шкільний коворкінг vs шкільна майстерня

Основною ідеологічною відмінністю шкільних коворкінгів від простих майстерень є комерційна складова. Тобто з часом коворкінги мають стати самостійними та самодостатніми майданчиками для реалізації творчого, технічного, економічного потенціалу мешканців ОТГ.

Як учасники коворкінгів почнуть заробляти кошти та про комерційну складову шкільних коворкінгів говорили 13 серпня на другій онлайн-консультації з 20-ма представниками 13 ОТГ 9 областей.

«Під певні одноразові акції чи шкільні ярмарки діти мобілізуються та виготовляють вироби, але щоб це перейшло в системну роботу – не вистачає мотивації, бо, власне, діти не отримують гроші від продажу на ярмарку своїх виробів. На певному моменті запал та ентузіазм, який тримається лише на похвалі дітей за певні успіхи, починає згасати. І тут треба зрозуміти, яким чином додати сталості і постійного драйву. Бо ж можна здобути славу з одним-двома хітами, як поп-співаки чи рок-гурти, і ніколи не написати жодного альбому. Тому наше завдання в рамках коворкінгу – створити мотивацію та можливості, щоб активні учасники кожного року випускали нові альбоми з новими хітами», – зазначив Маркіян Дацишин, координатор проєкту ЄС.

У грудні 2016 року тодішній працівник Міністерства освіти, а нині експерт з питань освіти Центрального офісу реформ Сергій Дятленко та експерт Інституту громадянського суспільства Маркіян Дацишин згенерували ідею впроваддження підприємницький компонент до предмету трудового навчання: діти мають відчути грошову оцінку своєї праці і повірити, що можна заробляти власними руками і головою.

«Відтак на фіналі національного етапу олімпіади з трудового навчання у Полтаві у березні 2017 року провели перший онлайн-аукціон виробів фіналістів змагань. Результат перевершив сподівання: за 3 дні в аукціоні взяли участь понад 557 осіб, ціна лоту зросла в середньому у 8,6 разів. Із того часу онлайн-аукціон став традиційним елементом фінальної частини олімпіад з трудового навчання», – говорить Іван Савицький, координатор проєкту ЄС.Таким чином ми почали певний процес, який отримав ресурс в рамках проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» за фінансової підтримки ЄС. Для розкриття підприємницького потенціалу та розвитку професійних компетенцій вже у підлітковому віці, а також зробити сучасною технологічну освіту були створені та оснащені сучасною технікою шкільні коворкінги в Баранівській ОТГ.

Проте між купити та встановити обладнання і кінцевою метою – отримати гроші за виготовлений товар в таких майстернях, необхідно зробити ще ряд кроків, з якими учасників о-консультацій ознайомив Іван Савицький.Більше про проведення олімпіади з трудового навчання та аукціонів читайте тут https://www.facebook.com/kuzniatalantiv/

Звіт про залученість молоді та розкриття підприємницького потенціалу в рамках проєкту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» https://bit.ly/2E0cmWv

Покрокова інструкція зі створення коворкінгів https://www.csi.org.ua/…/pokrokova-instruktsiya-zi-stvoren…/

Онлайн-консультації організовано в рамках реалізації проєкту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ», що фінансується Європейським Союзом у рамках Ініціативи ЄС Мери за Економічне Зростання – Україна.