Слідкуйте за новинами

Як працювати з молоддю у плані створення можливостей для її самореалізації

Дата: 13.11.2020

Як працювати з молоддю у плані створення можливостей для її самореалізації

На запрошення міського голови Славутської ОТГ (Хмельницька область) 11 листопада експерти Інституту громадянського суспільства провели інформаційно-навчальний захід для представників виконкому міської ради, відділу освіти, вчителів, громадських активістів. Учасників заходу цікавило питання реалізації в межах громади Проекту аналогічного, який команда Проекту впроваджує в Баранівській ОТГ, та як працювати з молоддю у плані створення можливостей для її самореалізації.

На початку заходу Маркіян Дацишин, консультант зі стратегічного планування, запропонував учасникам тренінгу скласти експрес-портрет громади, розподіливши місцевих жителів на чотири категорії за критеріями “може” і “хоче” впливати на місцевий розвиток. Цікаво, учасники заходу у Славуті (на відміну від інших громад, в яких вже відбулися подібні заходи) не забули згадати і про молодь.
Іван Савицький насамперед обговорив з учасниками заходу що таке коворкінги у школах, що таке STEM-освіта, нові підходи до трудового навчання із використанням шкільних коворкінгів та результати освітніх змін в трудовому навчанні (за новою програмою), методи активізації школярів через створення коворкінгів, та презентував результати реалізації проєкту в Баранівській ОТГ, зокрема результати впровадження системи продажу продукції шкільних коворкінгів, залучення учнів до соціальної складової через виготовлення виробів необхідних для громади та співпраці шкільних коворкінгів з місцевою владою, бізнесом та громадськими організаціями.
Окремо Іван Савицький розповів про проблеми, з якими команда зіткнулась в Баранівці. Навів кілька прикладів пасивності керівників відділів освіти та відповідальних членів ОМС, про сталі традиції дотримуватись неважливих формальностей в роботі, практику пустих відписок і так далі. Наголосив про важливість співпраці відділу освіти та інших підрозділів виконкому, і побажав, щоб під час реалізації подібного Проєкту в даній громаді відношення до проекту було б активнішим та кращим ніж у освітян Баранівської ОТГ.

Михайло Драпак розповів чому варто створити шкільне телебачення. Зокрема тому, що це спосіб залучити молодь до громадського життя, дати можливості самореалізації, створити самобутнє медіа. Також розповів, що техніка – не головне для створення шкільного телебачення, головне – організація і сталість.

Міжшкільні ресурсні центри та шкільні коворкінги, як нові освітні інституції в громаді, мають на меті зробити сучасною технологічну освіту школярів, допомогти реалізувати підприємницький і творчий потенціал підлітків, а відтак – стимулювати розвиток громади.

Проєкт «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ» реалізується Баранівською міською радою, Інститутом Громадянського Суспільства та ПП «Галекс-Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу.